A Apărut O Nouă Rețea De Socializare

Rețelele de socializare reprezintă una dintre cele mai mari tentații pentru dezvoltatorii web. Tentația vine din faptul că spre deosebire de un site de știri, o rețea de socializare necesită, cel puțin în principiu, o investiție mai mică.

Nu e nevoie să plătești lunar o echipă de redactori ci doar câțiva administratori. Ca atare, rețelele de socializare sunt văzute ca niște site-uri ce funcționează pe „pilot automat”. Realitatea ne arată că lucrurile nu stau chiar așa. Pentru a avea succes, o rețea are nevoie de viziune, buget și devotament.

fans Cele trei ingrediente par a se reuni într-un nou proiect. Peter Saphiro a strâns în jurul lui o echipă de zece oameni care au lucrat timp de doi ani pentru a pune pe picioare o nouă rețea socială care se numește FANS.

Aceasta este disponibilă şi utilizatorilor din România, care se pot loga atât cu contul de Facebook cât şi cu adresa de e-mail. Investiția se ridică la câteva milioane de euro.

Ce aduce nou această rețea? Strângerea într-un singur loc a celor care sunt fanii unui artist sau ai unei trupe. Aceștia își pot împărți impresiile despre concerte sau artiști și pot interacționa în diferite moduri, inclusiv prin distribuirea de știri.

Utilizatorii sunt sfătuiți să își completeze codul poștal. Pe baza acestuia și în funcție de artiștii și trupele alese vor primi alerte cu concertele din apropiere, care i-ar putea interesa.

În principiu, această nișă pare a fi liberă însă rămâne de văzut dacă rețeaua va avea succes. Pentru a își atinge scopul, va fi nevoie de o promovare intensă. În momentul de față proiectul se află în varianta beta.

Cei care își fac cont au la dispoziție deja peste cinci milioane de concerte încărcate, despre care își pot spune părerea. Numărul acestora va crește cu siguranță, odată cu numărul utilizatorilor.

Etichete:

Adaugă Un Comentariu